Randevu almak ister misiniz? Randevu Al

Hizmetlerimiz Hakkında

Mükkemmel Terapi

Hayattan mükemmel bir şekilde yararlanmanıza yardımcı olmak için tasarlanmış bir terapi yaklaşımı sunuyoruz.

Hizmetlerimiz

callout icon Sportif Rehabilitasyon

PhysioAcademy ekibi sportif rehabilitasyon çerçevesinde sporcuyu değerlendirir, sporcunun performans özelliklerini ve yaralanma riskini belirler, yaralanan dokuyu hızla onarır, kişiye ve branşa özgü koruyucu egzersiz programı çıkarır, sporcuyu yaptığı spora hazırlar, sağlıklı ve yüksek bir performans göstermesini sağlar.

callout icon Manuel Terapi

Manuel terapi fizyoterapistin hiçbir araç kullanmadan, kaslara ve eklemlere elle müdahale ederek, eklemlerdeki hareket kısıtlılıkları ve kaslardaki gerginlikleri azaltarak, egzersizle ağrının giderilmesini sağlar ve hareket kabiliyetini arttırır.

callout icon Yenilenme ve Toparlanma

PhysioAcademy ekibi bilimsel fizyoterapi uygulamaları ile müsabaka öncesi veya sonrası sporcunun en hızlı şekilde toparlanmasını ve yenilenmesini sağlar. Yenilenme/toparlanma uygulamaları ile hissedilen yorgunluk, kassal gerginlikler ve ağrı azalırken hareket kabiliyeti ve performans artış gösterir.

callout icon Ortopedik Rehabilitasyon

PhysioAcademy ekibi tarafından güncel yayınların ışığında takip edilen rehabilitasyon protokolleri ile ortopedik yaralanma geçiren sporcu, güvenli bir şekilde sağlığına kavuşturulur. Kişinin vücut yapısına, yaralanmanın tipine ve cerrahi operasyona özgü planlanan rehabilitasyon programları ile cerrahilerden önce kişiyi operasyona hazır hale getirilir, cerrahi veya yaralanma sonrası toparlanma süreci hızlandırılır.

callout icon Bantlamalar

Kinezyolojik, dinamik, elastik veya rijit bantlar ile yapılan uygulamalar sporcuyu tedavi eder, yaralanmalardan korur, ağrıyı azaltır ve mekanik güç katkısında bulunur. PhysioAcademy ekibi tarafından amaca uygun bantlama tekniğine karar verilerek, kas krampları ve ödem azaltılır, kas performansı ve kan akımı arttırılır.

callout icon Koruyucu Fizyoterapi

Yaralanmalara neden olan yapısal, psikolojik ve çevre şartları gibi pek çok faktör vardır. Yaralanma risklerini en aza indirmek için sporcu multidisipliner ekip çalışması ile ele alınır ve maksimum güvenlikli performans sağlanır.

callout icon Skolyoz

Skolyoz, omurgada kontrolsüz şekilde meydana gelen eğrilme ve dönmelerdir. Vücudun neye bağlı olarak böyle bir problem ortaya çıkardığı bilinmiyor. Omurga eğriliği 10 derecenin üzerinde 45 dereceye kadar olan kişilerde egzersiz ve korse tedavisi uygulanıyor. 45 derecenin üzerinde cerrahi öneriliyor.

callout icon Reformer

Sağlam bir omurga iskeleti oluşturup, core kas gruplarını çalıştırabilir, tüm kasların boyunu uzatır ve eklem hareketlerinizi arttırabilirsiniz.

Bilimsel Yaklaşım

PhysioAcademy en güncel yöntemleri araştırır, detaylı vaka analizi yapar, problemin kaynağını araştırır, derinleştirir ve çözer.

callout icon Pilates ve Klinik Pilates

PhysioAcademy sağlıklı kişilerde esneklik ve formda kalmaya yönelik klasik pilates ile fizyoterapist destekli klinik pilates hizmeti de vermektedir. Bel, sırt ve boyun ağrısını gidereci egzersizler, Duruş bozukluklarını düzeltici egzersizler, Omurga sağlığına yönelik egzersizler.

callout icon Fizyoterapi Egzersizleri

Bel, boyun problemleri ve her türlü dejeneratif rahatsızlıklar, ACL yaralanmaları, burkulmalar gibi spor yaralanmaları ve travmatik yumuşak doku zedelenmelerinde doktorunuzun direktif ve önerileri dikkate alınarak fizyoterapistlerimiz eşliğinde sağlığınıza kavuşmanıza yardımcı oluyoruz.

callout icon Postür Analizi

PostureScreen uygulamasıyla potansiyel bozukluklara hızlı bir şekilde bulgu verebileceğimiz, postürel ve fonksiyonel hareketleri değerlendirir. Daha sonrasında ek olarak güvenli, özel, postural ve fonksiyonel egzersizler düzenlenir.

callout icon Graston Technique

Skar dokuyu, fasyal limitasyonları iyileştirmeyi ve hareket açıklığını arttırmayı sağlayan, yardımlı yumuşak doku mobilizasyon biçimidir. İlk olarak sporcular tarafından geliştirilen graston technique, dünya çapında 31.000'den fazla klinisyen tarafından, el terapistleri, chiropractor, occupational therapist ve spor fizyoterapistleri tarafından kullanılan bir tekniktir.